ANNEKE VAN GIERSBERGEN - FORÅRETS FØDSELAR - 40 ÅR D. 8. MARTS 2013 - TILLYKKE!!!!!!!

mandag den 18. januar 2010

Ingrid

Jeg kan tydeligt huske engang, hvor min tidligere kollega Ingrid og jeg diskuterede hvilken måned, der er den værste at komme igennem. Ingrid holdt på januar og jeg holdt på november. Nu er Ingrid jo et sødt, rart og humoristisk menneske, som man umuligt kan blive sur på, men det irriterede mig alligevel en anelse, at hun da for pokker ikke kunne indse, at jeg havde ret....

I dag, cirka 4 år senere, må jeg åbent erkende, at det var Ingrid, som havde ret....ha ha....Januar måned er helt og aldeles utålelig! Jeg er så træt af kulde og sne, og aldrig i mit liv har jeg længtes så meget efter foråret. Jeg glæder mig til maj måned, hvor jeg skal sidde i stuen med åben altandør og stærk kaffe, og lytte til det ene vanvittigt fede heavy metal-album efter det andet, mens fuglene kvidrer euforisk med i baggrunden. Maj, skynd dig at komme mig i møde....:-)

Nå, men mens jeg utålmodigt venter, så har jeg gudskelov fundet en dejlig video på youtube at varme mig på. En fan af The Gathering, (og vi er jo nogle stykker....:-)), har lavet et rigtig smukt dias-show til tonerne af "The May Song", mit absolutte yndlingsnummer fra "Nighttime Birds".

http://www.youtube.com/watch?v=GsS_eYalh2k

Ingrid, jeg savner dig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar