ANNEKE VAN GIERSBERGEN - FORÅRETS FØDSELAR - 40 ÅR D. 8. MARTS 2013 - TILLYKKE!!!!!!!

torsdag den 7. januar 2010

Barney som vred julemand?


Så er det blevet torsdag morgen d. 7. januar, og jeg sidder her ved computeren med en kop kaffe, og prøver at vågne....

Lørdag aften d. 9. januar danner spilestedet "Wulfrun Hall" i den engelske by Wolverhampton rammen om en lille hygge-komsammen under overskriften "The nightmare after christmas". De engelske grind-veteraner Napalm Death er hovednavnet, og bliver bl.a. supportet af landsmændene fra Anaal Nathrakh og The Rotted.

Nu er jeg jo personligt af den overbevisning, at mareridtet i forbindelse med julen er FØR og ikke EFTER....men uanset hvad, så vil jeg denne aften drømme mig over til Wolverhampton, mens de buldrende toner af Napalm Death´s seneste fede album "Time waits for no slave" fylder lejligheden....

Godt nytår Barney & Co.!

http://www.youtube.com/watch?v=aUJ24MSr-NM

(Nummeret "On the brink of extinction" er mit yndlingsnummer på "Time waits for no slave", og fyres her af på sidste års Wacken Festival i Tyskland, Europa´s største heavy metal-festival).

1 kommentar:

  1. Dejligt at se lidt aktivitet på musikområdet.
    God vind fremover.

    SvarSlet